Blogtour - Liefde in Milaan

Gepubliceerd op 20 januari 2021 om 10:00

๐•“๐•๐• ๐•˜๐•ฅ๐• ๐•ฆ๐•ฃ ๐•๐•š๐•–๐•—๐••๐•– ๐•š๐•Ÿ ๐•ž๐•š๐•๐•’๐•’๐•Ÿ

sแด€sแด‹ษชแด€ แด.ษด. แดแดœแด…sสœแดแดส€ษด - สŸษชแด‡า“แด…แด‡ ษชษด แดษชสŸแด€แด€ษด

Mijn allereerste blogtour, vind het toch wel een beetje spannend maar zo leuk! Toen ik bij zomer en keuning de oproep zag dat ze bloggers zochten voor de Blogtour voor de Liefde in Milaan serie was ik meteen enthousiast, ik heb mij opgegeven en was een van de gelukkige die mee mocht doen en kreeg de boeken opgestuurd! Liefde in Milaan is een driedelige feelgoodserie vol humor en liefde. Vandaag is het mijn beurt voor de blogtour dus ik vertel jullie heel graag wat ik vond van deze 3 delige serie.

๐•จ๐•’๐•’๐•ฃ ๐•˜๐•’๐•’๐•Ÿ ๐••๐•– ๐•“๐• ๐•–๐•œ๐•–๐•Ÿ ๐• ๐•ง๐•–๐•ฃ?

แด›แดแด‡แด แด€สŸ ส™แด‡sแด›แด€แด€แด› ษดษชแด‡แด›

Als Anneloes door haar vriend Emiel verlaten wordt voor een jonge vrouw, begint ‘Toeval bestaat niet’ van Saskia M.N. Oudshoorn. In het begin van dit eerste deel van de serie ‘Liefde in Milaan’ is er nog lang geen sprake van Milaan: Anneloes neemt er naast haar werk op een reclamebureau een weekendbaantje in de snackbar bij om zo snel mogelijk van haar schuld af te komen. Verder hoeft het voor haar allemaal niet zo. Maar haar vriendinnen denken daar anders over en regelen een blind date. Anneloes gaat, met frisse tegenzin, om van het gezeur af te zijn. Dit wordt natuurlijk helemaal niks… Maar dan staat Gianluca tegenover haar. Charmant, grappig, en eigenlijk te knap en aardig om waar te zijn. Anneloes kan moeilijk geloven dat zijn interesse in haar oprecht is. Als hij haar uitnodigt om met hem naar Milaan te gaan en op het laatste moment niet zelf komt opdagen, maar zijn irritante PA Constance stuurt, wordt haar vermoeden bevestigd – denkt ze. ‘Toeval bestaat niet’

สŸแดแด‡s, สŸแดœแด„แด€ & สŸษชแดข

Het leven lijkt niet mooier te kunnen worden als Anneloes in ‘Loes, Luca en Liz’ van Saskia M.N. Oudshoorn naast Gianluca wakker wordt in een hotel in Milaan. Wát een contrast met haar ex Emiel, die zo hoffelijk was als een pedaalemmer. Hem kan ze missen als kiespijn. Maar degene die Gianluca moet missen, is wel voelbaar aanwezig: zijn vrouw Elizabeth, die veel te jong is overleden. In dit tweede deel van de serie ‘Liefde in Milaan’ verdiept de relatie van Anneloes en Gianluca zich, en daarmee gaat ook zijn verleden met Liz een grotere rol spelen. Anneloes voelt zich verscheurd: ze is gek op deze man, maar ze kan zijn overleden echtgenote niet vervangen. Dat is ook nooit haar bedoeling. In ‘Loes, Luca en Liz’ neemt Saskia M.N. Oudshoorn je overtuigend mee in wat het betekent om verliefd te zijn op een weduwnaar.

แด„แด€sแด€ แด…แด‡สŸสŸ’แด€แดแดส€แด‡

Anneloes’ leven is compleet op zijn kop komen te staan sinds ze Gianluca heeft ontmoet. In ‘Casa dell’amore’, het derde en laatste deel van de serie ‘Liefde in Milaan’ door Saskia M.N. Oudshoorn, zet ze ook zélf alles op z’n kop om met hem te leven. Terug in Rotterdam meldt ze haar baas dat ze een sabbatical wil. Ze gaat naar Italië om samen met Gianluca een landhuis op te knappen, maar als het bijna zover is, vindt ze het toch best lastig: geen meidenavonden meer met haar vriendinnen, ver weg van haar familie… Het enige waar ze niet aan twijfelt, is de liefde tussen haar en Gianluca. Al kennen ze elkaar nog maar kort, ze zijn er zeker van dat ze in hun casa dell’amore het geluk zullen vinden. Maar dan verschijnt ineens de bloedmooie Gina op het toneel, Gianluca’s jeugdliefde. Is hun prille liefde hiertegen bestand of heeft Anneloes voor niks alle schepen achter zich verbrand? Je leest het in dit romantische verhaal van Saskia M.N. Oudshoorn. Dus ga mee naar Italië en geniet!

๐•จ๐•’๐•ฅ ๐•ง๐• ๐•Ÿ๐•• ๐•š๐•œ ๐•–๐•ฃ ๐•Ÿ๐• ๐•ฆ ๐•ง๐•’๐•Ÿ?

Liefde in Milaan is een heerlijke korte serie wat lekker snel en vlot wegleest door de fijne schrijfstijl en de humor die erin voorkomt. Het is een serie die je kunt lezen zonder er teveel bij na te denken, bij de eerste pagina wordt je al in het verhaal gezogen en kun je het met heel veel moeite wegleggen.

De personages zijn om verliefd op te worden, ik vond Anneloes gelijk helemaal leuk, al vond haar in het eerste boek nog wat terughoudend wat mede te maken heeft met haar verleden met Emiel en niet meer durft te gaan voor de liefde hoewel ze dat heel graag wilt, moest ik in de volgende delen heel erg om haar lachen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en zelfspot. Houdt ik van!

En dan Gianluca, wat zal ik over hem zeggen.. Hij is een liefdevolle, charmante en nog eens een heel knappe man. Heeft een eigen keten restaurants en is rijk! iets wat Anneloes niet is en hier onzeker van wordt.

Ik heb echt heel erg genoten van deze boeken, heerlijk op de bank met een kopje thee en je even helemaal verliezen in een goed verhaal. Het is lang geleden dat ik me echt helemaal in een boek kon verliezen maar Saskia heeft het laten gebeuren. Het is iets wat voorspelbaar maar ik vond het toch ook wel verrassende twisten inzitten waardoor je door blijft lezen. En stiekem met ik toch wat jaloers op Anneloes & Gianluca, eerste Tinderdate en het is gelijk raak, dat overkomt mij helaas nooit.

Deze boeken zijn zeker een aanrader en ik wil  stiekem eigenlijk nog veel meer lezen over Anneloes & Gianluca, ik denk dat hun verhaal nog lang niet ten einde is.

๐•™๐• ๐•–๐•ง๐•–๐•–๐• ๐•ค๐•ฅ๐•–๐•ฃ๐•ฃ๐•–๐•Ÿ ๐•˜๐•–๐•–๐•— ๐•š๐•œ ๐••๐•š๐•ฅ ๐•“๐• ๐•–๐•œ?

*****

๐•“๐•–๐•Ÿ ๐•›๐•– ๐• ๐• ๐•œ ๐•Ÿ๐•š๐•–๐•ฆ๐•จ๐•ค๐•˜๐•š๐•–๐•ฃ๐•š๐•˜ ๐•Ÿ๐•’๐•’๐•ฃ ๐••๐•– ๐•๐•š๐•–๐•—๐••๐•– ๐•š๐•Ÿ ๐•ž๐•š๐•๐•’๐•’๐•Ÿ ๐•ฃ๐•–๐•–๐•œ๐•ค?

De serie is verkrijgbaar als ebook en luisterboek. De paperbacks zijn exclusief voor promotionele doeleinden gedrukt en worden dus niet los verkocht.

Titel: Toeval bestaat niet, Loes, Luca & Liz, Casa Dell’Amore

Auteur: Saskia M. N. Oudshoorn

ISBN: 9789020542776, 9789020542790, 9789020542813

Uitvoering: E-book en luisterboek

๐’—๐’†๐’“๐’ˆ๐’†๐’†๐’• ๐’‹๐’† ๐’๐’Š๐’†๐’• ๐’…๐’† ๐’“๐’†๐’„๐’†๐’๐’”๐’Š๐’†๐’” ๐’•๐’† ๐’๐’†๐’›๐’†๐’ ๐’—๐’‚๐’ ๐’…๐’† ๐’‚๐’๐’…๐’†๐’“๐’† ๐’ƒ๐’๐’๐’ˆ๐’ˆ๐’†๐’“๐’”?

#bookstragram #boekstagram #boektour #blogtour #liefdeinmilaan #saskiaoudshoorn #zomerenkeuning #zomerkeuning #feelgood #roman #feelgoodroman #toevalbestaatniet #loeslucaliz #casadellamore #bookserie #boekenserie #readingthebooks