Vi Keeland - Liefde of lust

Gepubliceerd op 7 maart 2021 om 12:15

ᴡᴀᴀʀ ɢᴀᴀᴛ ʜᴇᴛ ʙᴏᴇᴋ ᴏᴠᴇʀ?

Als Natalia en Hunter elkaar ontmoeten op een bruiloft, is het lust op het eerste gezicht. Maar Natalia heeft veel te knappe mannen met een groot ego zoals Hunter al een tijdje afgezworen. Aangezien zij in New York woont en hij in Californië, is het gelukkig niet al te moeilijk om bij hem uit de buurt te blijven. Bovendien geeft ze hem bij het afscheid een verkeerd telefoonnummer.

Een jaar later lopen ze elkaar toch weer tegen het lijf, en de aantrekkingskracht tussen hen blijkt nog steeds erg intens. Als Hunter voor een werkopdracht meerdere weken in New York moet zijn, stelt hij voor om die weken samen door te brengen, met een duidelijke einddatum en no strings attached. Dat klinkt Natalia goed in de oren. Wat ze voelen is tenslotte alleen lust, geen liefde. Of speelt er toch meer?

ᴍɪᴊɴ ᴠᴇʀᴡᴀᴄʜᴛɪɴɢᴇɴ ᴠᴀɴ ᴅɪᴛ ʙᴏᴇᴋ

Ik heb al een aantal boeken gelezen van Vi Keeland, en wat is dat toch heerlijk om te lezen. Lekker wegzwijmelen bij de knappe, arrogante mannen en sexy verhalen. Oke, ik vond niet alle boeken even goed, maar ik ben echt super benieuwd hoe liefde of lust is. Tijd om weer lekker weg te dromen.

ᴡᴀᴛ ᴠᴏɴᴅ ɪᴋ ᴇʀ ᴠᴀɴ?

Weer een heerlijk boek om lekker bij weg te zwijmelen, af en toe een traantje te laten en dromen over een knappe man.

De schrijfstijl was weer heerlijk van dit boek en het las dus ook weer echt als een trein weg, makkelijk geschreven, korte hoofdstukken en een heerlijk verhaal.

De personages waren leuk, Hunter is een aantrekkelijke man, die wederom erg arrogant en vooral heel vol van zichzelf is, hoewel ik hem af en toe een beetje irritant vond en me een beetje aan hem kon irriteren heb ik toch ook heel erg van hem genoten. Nathalia 'Nat' is een vrouw die al veel heeft meegemaakt in haar leven. Haar ex-man zit in de gevangenis wegens fraude en heeft Nat achtergelaten met zijn dochter Lizzy waar zij nu de volledige voogdij over heeft.

Het verhaal is mooi en ontroerend met heftige verhaal lijnen bij zowel Hunter als Nat. Zoals eerder al vermeld was Nat getrouwd met een oplichter en hij is hij opgepakt en moet hij zijn gevangenis straf uitzitten en zijn ze inmiddels gescheiden. Haar ex man had uit een eerdere relatie een tiener dochter Lizzy. De moeder van Lizzy is overleden en woont nu bij Nat die de voogdij over haar heeft. Nat vertrouwd mannen niet meer en wilt dan dus ook in eerste instantie niets weten van Hunter.

De moeder van Hunter is overleden zo dachten ze aan parkinson, toen later zijn broer overleed op jonge leeftijd aan de erfelijke ziekte van Huntington bleek ook zijn moeder daar aan overleden .

Liefde of Lust is weer een heerlijk verhaal, maar vind ik het een echt Vi Keeland boek? nee niet echt. Haar boeken staan bekend als sexy en arrogante mannen. De arrogante man zit er zeker in, maar ik vond dit niet een echt sexy verhaal. Er gebeurde niet heel veel 'spannende' dingen ;)

Niet haar beste boek maar zeker de moeite waard om te lezen.

ʜᴏᴇᴠᴇᴇʟ sᴛᴇʀʀᴇɴ ɢᴇᴇғ ɪᴋ ᴅɪᴛ ʙᴏᴇᴋ?

🌟🌟🌟🌟