Rebecca Yarros - Onbereikbaar

Gepubliceerd op 26 mei 2021 om 12:00

'Onbereikbaar' van Rebecca Yarros, het tweede deel van de Flight & Glory-serie, is het verhaal van twee jonge mensen die zich diep vanbinnen aan elkaar willen geven, maar die allebei iets op hun hart hebben liggen wat ze daarvan weerhoudt. Voor Paisley is duidelijk dat Jagger niets voor haar kan zijn. Hij is ruig, onstuimig, en dat kan haar hart niet aan. Letterlijk niet, want ze heeft een ernstige hartaandoening en ze kan extra hartkloppingen niet gebruiken. Maar die geeft Jagger haar wel degelijk... Rebecca Yarros schreef met 'Onbereikbaar' een levensechte en liefdevolle New Adult. 'Onbereikbaar' is het tweede boek van Yarros' Flight & Glory-serie, na het lovend ontvangen eerste deel 'Onverminderd'.

Ooooh Jagger!! Ik vond hem zo leuk in deel één en kon dus ook niet wachten om in dit boek te beginnen. Een heel boek over Jagger. En ik kan je vertellen dat ik nog meer verliefd op hem ben geworden. Hij is zo leuk, zo lief, zo zorgzaam en wat ik moet geloven ook zo vreselijk knap! Gewoon de ideale man natuurlijk!

Onbereikbaar is het tweede deel van de flight & glory - serie en het is weer een prachtig verhaal. Een verhaal over diepgaande liefde die langzaamaan ontstaat met veel drama's en geheimen tussendoor waardoor alles stuk kan lopen. Paisley heeft een ernstige hartaandoening en daarbij komt ook nog eens dat ze graag het leven van haar overleden zus wilt leven, en Jagger heeft een heftig verleden met zijn vader, tweeling zus en moeder. Ik ga niet teveel vertellen want spoilers zijn niet leuk, maar dit boek is voorspelbaar maar toch ook weer zo onverwacht waardoor je gewoon verder moet lezen.

Net als deel één las dit boek weer heerlijk weg, de schrijfstijl is fijn en het is realistisch geschreven, niet al te voorspelbaar maar vooral heel verrassend. Daardoor kom je helemaal in het verhaal en is het alsof je er zelf bij bent en je deel uit maakt van de hechte vriendschap. Hoewel deel één mij heel erg raakte en daar de nodige tranen bij zijn gevallen was dat bij dit boek niet het geval. Misschien af en toe een traan, maar niet non stop huilen als het vorige deel. Des al niet te min was dit boek weer heerlijk, romantisch, emotioneel en sexy.

Ik kijk nu alweer uit naar het volgende deel over Sam & de chagrijnige Grayson. Ik ben zo benieuwd waarom hij is zo is zoals die is. Hopelijk kom ik er snel achter. Wordt dus vervolgd ;)

Enne Jagger, mocht Paisley ooit van je af willen.. Bel me ;)

★★★★