Yao Cheng - One line a day

Gepubliceerd op 25 oktober 2021 om 11:00

Wat is het voor boek?

Dit herinneringsboekje laat gebruikers de momenten uit hun leven bijhouden per dag. De 365 dagelijkse items staat vijf keer op elke pagina, zodat gebruikers hun vorige herinneringen en gedachtes van de laatste vijf jaar kunnen teruglezen als ze hun dagelijkse gebeurtenissen opschrijven. Dit dagboek, stevig maar elegant, is zeker een waardevolle toevoeging op elk bureau, nachtkastje of boekenplank.

Waar wil ik het boek voor gaan gebruiken?

Ik was al een tijdje op zoek naar een invul boekje waar ik wat herinneringen en positiviteit in kwijt kon over mijn dag. Ik kreeg deze als tip van iemand en ik was gelijk verkocht. Ik wil het boek gaan gebruiken om elke dag, voor dat ik ga slapen iets positiefs op te schrijven over mijn dag. Bijvoorbeeld iets waar ik trots op was of dankbaar. Kleine geluksmomenten om mijn dag positief af te sluiten.

Wat vind ik er van?

Ik ben heel erg fan van leuke invulboekjes en notitieboekjes en toen ik deze online zag was ik eigenlijk al meteen verkocht. Het boekje is echt prachtig om te zien en heb hem dus ook meteen besteld. Toen hij binnenkwam was hij nog veel mooier. Het boekje is blauw met gouden sterren en de zijkanten van de pagina's zijn ook goud. De kleurencombinatie is echt prachtig. Het is een lust voor het oog en hij staat zeker mooi op tafel, op je nachtkastje of in de boekenkast.

De pagina's in de binnenkant zijn ook heel mooi. Per pagina kan je vijf jaar opschrijven en de kleuren combinatie komt in de binnenkant ook heel mooi terug. En genoeg ruimte om elk jaar iets op te schrijven.

Het enige jammere aan het boekje is dat hij wat klein is, hij mocht van mij wel iets groter maar des al niet te min een heel fijn en mooi boekje.

Nu maar vooral hopen dat ik het 5 jaar vol kan houden om er elke dag iets in te schrijven. Ik kan nu in elk geval al niet wachten om er in te beginnen.

tekst gaat verder onder de afbeelding

Wat verwacht je van dit invulboek?

Ik denk voor ik ga slapen altijd veel te veel na, en dan met name over de negatieve dingen van de dag of zelfs nog van dagen ervoor en kan daar soms uren lang mee bezig zijn waardoor ik mij nog ellendiger voel. Vaak schrijf ik dan mijn frustratie op, maar eigenlijk moet ik gewoon slapen. Want vaak zit ik nog midden in de nacht alles op te schrijven.

Ik hoop dat ik door middel van dit boekje mijn dag wat positiever kan afsluiten en meer denk aan het goede van de dag waarop ik mijn kan concentreren dan op het negatieve. Ik hoop dat het doormiddel van het opschrijven beter blijft hangen.

★★

Wil je one line a day ook graag?

Titel: Celestial one line a day